Често се шегуваме, че единствено маркетолозите сканират QR кодове. Оказва се, че това не е точно така.

Неподозиращият Даниел Корел сканира QR код на гърба на опаковката на обикновен Heinz кетчуп, за да участва в конкурс за създаване на собствен дизайн за опаковка на продукта. Оказва се, че конкурсът е приключил през 2014 г., а QR кодът вече води до съвсем друг сайт, при това с порнографско съдържание. Това се случва, тъй като компанията забравя да поднови домейна си, а немската Fundorado се възползва от това и ги изпреварва.

Проблемът вече е отстранен и Даниел получава шанс да създаде собствен дизайн, макар конкурсът да е приключил. Все още не е ясно дали екипът на Heinz е успял да откупи домейна от Fundarado — в противен случай QR кодовете ще продължават да водят към порнографско съдържание.

А знаете ли, че PornHub иска да финансирате първото космическо порно?