Тази седмица е специална за Android геймърите. Google започва нова инициатива, която не сме срещали в мобилния сегмент досега - лимитирано съдържание за игри.
До петък (22-ри юни) 25 игри в Google Play ще съдържат ексклузивно съдържание, което няма да може да бъде закупено или свалено в последствие. Monster Park ще предлага нови чудовища, а The Sims - вътрешен двор за вашите симове.
Основната идея на кампанията е да се стимулира добавянето на вътрешни поръчки към игри и приложения в магазина на Google. Докато App Store разчита на тях отдавна, те са сравнително нови за екосистемата на момчетата от Маунтин Вю.
Повече за вътрешните поръчки може да прочетете в нашата статия "Вътрешните поръчки – успешен бизнес модел или потребителски капан?".
Повече за инициативата - тук.