Инженерът Алаваро Лопез Ортега е забелязал, че наскоро Coca-Cola е купила около 16 милиона MAC адреса. Числото е стряскащо и предполага огромни планове за интернет свързаност, но не е ясно къде ще се използва тя.

Ортега представя горната схема, според която Coca-Cola ще внедри малки безжични модули в кенчета за многократна употреба. Според мнозина това предположение е твърде смело и Coca-Cola просто си осигурява MAC адреси за свързани вендинг машини. Те ще позволят на потребителите да плащат със смартфоните и таблетите си и да имат собствени профили, благодарение на което компанията може да следи покупките им и да предлага персонализирани отстъпки и дори безплатни напитки. Все пак, 16 милиона е наистина сериозна бройка. Какви са вашите предположения?

А знаете ли коя е най-скъпата търговска марка?