70 години след като Bentley пусна първата си серия Continental, той все още е един от най-реномираните луксозни автомобили, които човек може да мечтае да притежава. Въпреки това, за разлика от повечето други луксозни автомобили, които са проектирани да се управляват от отделен шофьор, Continental GT позволява на собствениците да се наслаждават на шофирането. Въпреки плановете на Bentley да премине към луксозните електрически купета, когато те навлязат на пазара през 2025 г., компанията не се свени да пусне нова серия GT с мощен V8 двигател. Изцяло новите 2023 Bentley Continental GT S и GTC S, пуснати по-рано тази седмица, внасят визуални подобрения, включително черни акценти на екстериора, спортен ауспух, елегантен дизайн на колелата и по-спортен интериор.
Новите S тапицерии за Continental GT и GT Convertible са предназначени „да се съсредоточат върху удоволствието от шофирането“, без да се отклоняват от фокуса си върху комфортното изживяване при каране. Новите варианти Continental GT S и GTC S разполагат със същия 4.0-литров V8 двигател на Bentley, който се предлага и на по-старите модели от серия Continental GT, освен 6.0-литровия W12 двигател.
Изходната мощност на 4.0-литровия V8 двигател до голяма степен остава същата като по-рано. Той все още произвежда 542 конски сили; двигателят V8 все още може да ускори от 0 до 100 км в час за по-малко от четири секунди. Въпреки непроменената производителност новата серия S се предлага със спортен ауспух като стандартно оборудване и на двете - Continental GT и GTC, - за да се гарантира, че мощният рев на V8 двигателя няма да остане пренебрегнат, когато тези спортни купета бъдат изкарани на пътя.
Макар да запазва същия двигател, Bentley въведе забележителни промени в интериора и екстериора. Сред най-значимите промени моделите Continental GT и GTC S разполагат с нова радиаторна решетка в лъскаво черно, докато фаровете и задните задни светлини имат по-тъмен нюанс и черни акценти около тях. Освен крилато лого на Bentley всяка метална част получава лъскаво черно покритие.
Новите варианти от серия S получават и нови 22-инчови джанти с пет Y-образни спици с позната черна боя с гланцово покритие. Като алтернатива купувачите могат също да изберат завършек Pale Brodgar Satin за спиците. Bentley също така предлага по-малки 21-инчови джанти с дизайн с три спици със същото черно гланцово покритие. Междувременно червените спирачни апарати зад колелата добавят към спортната позиция на новите S тапицерии.
Моделите Continental GT и GTC S се отличават с двуцветен интериор с нова черно-червена цветова схема, уникална за тези превозни средства. Знакът S е гравиран върху подглавниците, арматурното табло и осветените протекторни плочи. Възглавниците на седалките, нивото на скоростите, облегалката и воланът са обвити в изкуствена велурена кожа на Dinamica, докато подложките на вратите, инструменталният клъстер и подпорите на седалките са драпирани с кожа. И накрая, мултиинформационният дисплей, обърнат към водача, включва графика, ориентирана към производителността, вдъхновена от Continental GT Speed.
Производителят на луксозни автомобили не е разкрил никакви подробности относно цените на новата гама GT S, но можем да очакваме Bentley да ги позиционира между стандартния V8 и базовия вариант на Speed версията.
Снимка: Bentley
Виж още: Aptera събра 40 млн. долара за кола на слънчеви батерии с пробег 1600 км