Някога да сте се чудили как Нейтън Дрейк сякаш може да премине през дъжд от куршуми в Uncharted, сякаш няма нищо? Вероятно си мислите, че това е нормално за игра, нали тя ви кара да не мислите много-много и всичко останало? Е, не точно. Излиза, че в действителност симпатичният герой никога не е понесъл никакви щети от стрелба.
Това разкрива режисьорът на анимациите в поредицата Джонатан Купър, който разказва, че буйният ловец на съкровища всъщност има точки късмет вместо здраве. Когато се случи те да се изчерпят, лошите най-сетне могат да го свалят с един изстрел.
"Червеният потребителски интерфейс, който показва понесените удари, всъщност представлява неговият късмет", обяснява Купър. "В крайна сметка, ако куршумите прелетят опасно близо голям брой пъти, враговете ще получат точен изстрел и ще го убият."
Разбира се, това вероятно означава, че враговете на Дрейк обикновено не са добри стрелци, въпреки че, както посочихме по-горе, това е видеоигра. Все пак, ако искате истинско предизвикателство, винаги може да играете на Crushing трудност, която значително повишава точността и интелигентността на враговете ви.
Главната дизайнерка Ейми Хениг добавя, че изборът на дизайна е "да остане по-приведено в съответствие с духа и тона на филмите, на които отдаваме почит".
Това със сигурност е интересно понятие, а практическият резултат е, че Дрейк буквално може да тича директно срещу половин дузина лоши и по някакъв начин има достатъчно късмет, за да оцелее за около 10 секунди под техните куршуми.
Е, с Uncharted 4: A Thief's End късметът на Дрейк най-накрая изтече (относително), тъй като това е последната игра в поредицата, която го отличава като водещ герой. Въпреки това Хениг вярва, че все още има много материали, които лежат наоколо в офиса на Naughty Dog, за да продължат поредицата.