Над 90 милиона души са свалили Mario Kart Tour за първата седмица наличност, което превръща рейсъра в най-голямата мобилна премиера на Nintendо.
Следващата най-популярна мобилна игра на Nintendo като сваляния е Animal Crossing: Pocket Camp, но тя успя да събере само 14.3 милиона сваляния за първата седмица. Super Mario Run беше свалена от малко по-малко хора - 13 милиона, - но тя бе временен iOS ексклузив.
По данни на маркетинговата компания SensorTower, free-to-play играта е генерирала 12.7 милиона долара приходи само за седмица. В това отношение рейсърът вече отстъпва на Super Mario Run, която донесе 16.1 милиона долара и на Fire Emblem Heroes, която е рекордьор с 28.2 милиона долара. Но всяка игра има собствен бизнес модел на монетизация, така че директни сравнения са невъзможни.
Конкретно Mario Kart Tour използва loot box механика, за да отключите допълнителни персонажи (подобно на Fire Emblem), но има и доста странен месечен платен абонамент за допълнително козметично съдържание. Не се знае обаче колко хора са плащали за тази екстра.