OnePlus може да не е Samsung или Apple, но се утвърди много от 2014 г. насам. Компанията измина дълъг път, но сливането ѝ с Oppo, което беше обявено миналата година, наистина засили мащабите. Сега благодарение именно на Oppo, OnePlus всъщност може да се разшири до 10 000 физически магазина за една нощ.

OnePlus е предимно онлайн-базирана компания. Тя предлага телефоните си в някои физически магазини като обектите на T-Mobile в САЩ, но по-голямата част от продажбите ѝ се извършват чрез онлайн търговци на дребно. Компанията се справя добре с тази стратегия, но има хора, които предпочитат да пазаруват в магазин и да получат телефона на мига.

Единствената особеност е, че предлагането на телефони в магазините всъщност е доста трудна задача, особено за по-малките компании. Ето защо всъщност не виждате телефони на много по-малки марки, подредени по рафтовете на магазините. Местата им са заети от моделите на Samsung, Apple, Motorola, Google и др.

Според интервю с Ли Джие, президент на OnePlus, компанията може да разшири предлагането на своите телефони до 10 000 физически обектa, където се продават устройствата на Oppo. Обикновено, когато става дума за разширяване на пазари, са необходими големи инвестиции. Въпреки това той заявява, че e възможно предлагането на OnePlus да достигне и тези места. 

„Магазинът на Oрро е готов, наемът е платен и основната заплата на опитния консултант е изплатена“, категоричен е той.

С тази стратегия OnePlus може да се разшири до 2800 окръжни града, 4000 бизнес района и 5000 допълнителни местоположения. Не знаем дали компанията планира да продължи с тази идея. Независимо от това можем да очакваме поне някаква експанзия на марката.

Снимка: Unsplash

Виж още: Шест нови OnePlus модела идват до септември, включително флагманът OnePlus 10