Преди дни TikTok обяви, че е започнала автоматично етикетиране на съдържание, генерирано от изкуствен интелект, създадено в платформи на трети страни, за да предотврати объркването и подвеждането на зрителите от изображения и видеоклипове с изкуствен интелект.

Съдържанието, създадено с помощта на инструментите за създаване на изкуствен интелект на TikTok, включва етикет за изкуствен интелект от повече от година, но занапред TikTok ще етикетира и изображения с изкуствен интелект, създадени чрез други платформи. Инструментът на TikTok ще отчита Content Credentials (удостоверения за съдържание) - технология на Коалицията за удостоверяване и автентичност на съдържанието (C2PA). Удостоверенията за съдържание са предназначени за прикачване на метаданни към съдържание с изкуствен интелект, което улеснява етикетирането на изкуствен интелект.

Етикетирането с изкуствен интелект на TikTok започна да се прилага към момента за изображения и видеоклипове, а скоро ще бъде въведено и за съдържание, съдържащо само аудио. Съдържанието, създадено с AI, ще има етикет с надпис AI-generated (генерирано с AI) под потребителското име на акаунта в TikTok.

Етикетирането може да става постепенно, тъй като всеки материал трябва да има включени удостоверения за съдържание, за да бъде идентифицирано и етикетирано. Тъй като и други платформи възприемат пълномощията, идентификацията на ИИ ще се увеличи във всички социални мрежи.

В бъдеще TikTok ще добави Content Credentials (Удостоверения за съдържание) към съдържанието на TikTok, които ще останат при изтеглянето на изображения и видеоклипове, така че хората и другите социални мрежи да могат да използват инструментите C2PA Verify (Проверка на C2PA), за да идентифицират съдържанието на ИИ, което е направено в TikTok.

Снимка: Unsplash

Виж още: За да удължите живота на литиево-метална батерия за електромобил, просто я изхабете и я оставете да престои