Наскоро Subaru публикува видеоклип в YouTube, с който хвали своята фирмена навигация в модела Starlink. Като при всяка реклама на автомобилна компания би трябвало да видим най-доброто, да се покаже, че всичко работи като магия. Но Subaru не само че са се провалили в тази задача, но и тяхното видео с продължителност 1 минута и 43 секунди показва една бъгава навигационна система, която сякаш е изкарана от далечното минало, когато навигациите бяха тромави и зле структурирани.
В новия Subaru Starlink виждаме подобен на таблет екран, реагиращ на допир и един джентълмен, който борави с навигацията чрез менюто и чрез гласа си. Докосвайки екрана и местейки по картата, за да избере крайна дестинация, се вижда всякаква липса на плавност. Всичко реагира бавно – интерфейс, картина, а изговарянето на гласови команди се случва рязко и отчетливо, сякаш говори робот.
За сравнение един нормален смартфон и дори таблет с 3G връзка с активиран Google Maps работи много по-плавно, отчетливо и изобщо по-добре, отколкото фирмената навигация на Subaru. Автомобилните производители трябва добре да обмислят своите фирмени навигационни системи или да преминат на Android Auto или Apple CarPlay, защото това е бъдещето. А вие как мислите?
Прочетете още: Google иска Android Auto 2.0 да замени изцяло оригиналните системи на автопроизводителите