Определено днес не можем да завиждаме на IT отдела на Sonos, защото най-малкото им предстои доста сериозно мъмрене. Поради софтуерна грешка системата за заявки на производителя е довела до нереални поръчки, за които някои потребители дори са били таксувани. Доклади за случайните пратки за първи път се появиха в Reddit, където клиентите обсъждаха как са получили и съответно са били таксувани за много по-голям брой от устройствата на Sonos Ray, Sub, Arc, Move или Roam. И грешките не са „дребни“ - един потребител е получил цели три бройки вместо една, а на друг поръчката от три е набъбнала до седем устройства. В някои случаи грешките са били идентифицирани и поръчките автоматично били пренасочвани обратно, но потребителите все пак са заплащали за тях.
Главният информационен директор на Sonos Рут Слитър изпрати съобщение до засегнатите клиенти, казвайки, че „скорошна актуализация на нашите системи доведе до обработка на някои поръчки многократно“. Според изявлението в рамките на 10 работни дни ще бъде сложен ред в транзакциите и потребителите ще получат парите си обратно. Също така връщането на продуктите ще бъде напълно за сметка на компанията. Федералната търговска комисия на САЩ отбелязва, че „не е нужно да връщате непоръчана стока. Имате законно право да я запазите като безплатен подарък“.
Снимка: Sonos
Виж още: Ще надделее ли любовта към музиката, за да платите 3700 долара за новия Walkman?