От няколко дни Ello е корпорация в обществена полза, сравнително рядко срещан тип бизнес в САЩ, който гарантира, че компанията няма право да продава реклами и трябва да обслужва по равно интересите на инвеститорите и обществото. Понятието е относително мъгляво и не знаем какви са точните думи, използвани в документацията, но със сигурност Ello няма да започне да показва реклами, защото това е основното обещание, с което привлича потребители.
Интересно е как точно ще оцелее социалната мрежа. Потребителите й стават все повече и разходите за сървъри и поддръжка нарастват. Основателите вече приеха 5.5 милиона долара инвестиции от бизнес ангели, което не е особено добра идея, тъй като в бъдеще трябва да се осигури тяхната възвращаемост. Очакваме социалната мрежа да да продава стикери, уиджети и други видове дигитално съдържание.