Facebook стартира Audience Network - своята нова рекламна мрежа за мобилни приложения. Ето какво всъщност означава това:

Започвайки от днес, ще започнете да виждате "Facebook обяви" във вътрешността на безплатните приложения, които използвате. Днес тези малки, често досадни рекламни банери могат да бъдат предоставени от Google, Flurry (Yahoo) или MoPub (Twitter). Отсега нататък много от тях ще бъдат осигурени от Facebook. И тъй като Facebook знае много повече за нас, отколкото много от тези компании, рекламите, които ще виждате вътре в приложенията, ще са по-подходящи.

 

Няколко други неща, които си струва да бъдат отбелязани за Audience Network:

  • Рекламодателите не могат да купуват реклами в приложения на трети страни, например Flappy Bird. Те само могат да "разширят" текущите Facebook реклами.
  • Shazam е ранен партньор и изпитател на Audience Network. Може би вече сте виждали някои Facebook реклами вътре в приложението. Те не изглеждат много по-различно от другите рекламни банери.
  • Audience Network обявите също могат да са под формата на "основно съдържание" в новинарските приложения като The Huffington Post.
  • Facebook иска голямо парче от 140-милиардния цифров рекламен пазар. Audience Network ще е огромен нов поток от приходи за Facebook.

 

Виж още: Скоро може би ще изпращаме и получаваме пари по Facebook Messenger