През годините редица социални мрежи са се опитвали да убият Facebook, но нито една не е успяла дори да се доближи до популярността на виолетовия гигант. Главният изпълнителен директор на Ello, Пол Будниц, вярва, че може да промени това.

Ello е социална мрежа, която не включва реклами и спонсорирано съдържание като цяло. Тя позволява да покажете истинското си име или да използвате псевдоним, а последният ред от манифеста й заявява "Вие не сте продукт".

Всичко изглежда приятно и изключително минималистично (голяма част от екипа се състои от дизайнери). За съжаление сме склонни да вярваме, че Ello няма сериозни шансове. Това не е първата подобна социална мрежа — App.net и Diapsora не са особено успешни, а дори Google+, която Google се опитва да промотира по всевъзможни начини, не успява да се доближи до Facebook.

В момента Ello работи само с покани и голяма част от функционалността не работи особено добре. Въпреки това приливът на потребители е повече от сериозен — десетки хиляди са регистрират в рамките на час. В eBay дори се продават покани срещу 100 долара.