Любопитен нов доклад на Facebook показа, че повечето потребители изразяват смях с израза “хаха” или негови вариации, отколкото с доскоро популярното съкращение “lol” (laughing out loud).

Изследването на онлайн навиците ни включва анализ на многобройни коментари и постове във Facebook. Според проучването най-използваните в забавни ситуации са изрази като “хаха”, които са наблюдавани в 51.4% от коментарите. На второ място се нарежда смеещият се емоджи символ с 33.7%, а “lol” се използва в едва в 1.9% от коментарите. Обикновено става въпрос за по-възрастни потребители, а най-младите използват предимно емоджи. Емотиконите също така се използват повече от млади жени, а изразите като “хаха” и “хехе” са разпределени равномерно между потребителите от двата пола. Най-често се срещат вариациите на думите с 4 и 6 букви, но по-дългите примери също изобилстват.

Знаете ли, че мъж в Тайланд беше осъден на 30 години затвор заради Facebook коментар?

Още от Social