Facebook улеснява компаниите в усилията им да разговарят с техните клиенти чрез няколко нови функции, които обяви тази седмица. С тях компаниите могат да направят Facebook център за обслужване на клиенти. https://www.facebook.com/business/news/pages-messaging-updates

На своята F8 конференция по-рано тази година Facebook обяви, че ще позволи на клиентите да изпращат съобщения до компаниите директно през Facebook Messenger. Сега този процес се улеснява чрез поставянето на бутона "Изпрати съобщение" директно в рекламите, които се появяват в новинарския поток на потребителя. Кликвайки върху бутона, ще се отвори прозорец, който ще позволи на клиентите директно да общуват с представители на компаниите.

Бизнесът ще може да се свърже с недоволните клиенти чрез личен чат вместо през основната си страница, където другите клиенти могат да видят коментарите. Администраторите на FB страниците ще могат да отварят нов прозорец, който ще включва линк към коментара на клиента за препращане и разглеждане на жалбата му „на закрито".

Facebook въвежда и една нова система, която отчита кои страници отговарят на 90 на сто от съобщенията от клиенти и им дава значка "много отзивчива". Така всеки клиент ще вижда дали има реален шанс да получи отговор на запитване.

Tези нови функции, които въвежда Facebook, подобряват изживяването на потребителите, позволявайки им да купуват неща, а след това да се оплакват в едно и също удобно пространство.

 

Прочетете още: Facebook представи Mentions - стрийминг приложение за живи излъчвания на видео