Facebook иска да бъде част от събитията на живо и компанията пуска нова функция, за да осъществи това. В момета тя служи за разглеждане на снимки и видеоклипове от дадено събитие, събрани на едно място. Новата функция бележи влизането на Facebook в един разрастващ се пазар за отразяване на събития в реално време, където Twitter и Snapchat вече заемат стабилни позиции.
Тестването на новата функционланост идва точно навреме за музикалния фестивал Lollapalooza, който се провежда ежегодно в различни дестинации по света. "Facebook навлиза на един растящ пазар, за да донесе живите събития в телефона ви", заявяват от Facebook. "Lollapalooza изживяването е един от многото начини Facebook да помогне на хората да почувстват събитие, на което реално не се намират."
Прочетете още: Марк Закърбърг: Бъдещето на Facebook е във виртуалната реалност