Foursquare е една от шеметно разрасналите се стартиращи компании, които имат невероятна идея, на която липсва ясна концепция за монетизация. Twitter е изправена пред подобен проблем, но вече е толкова голяма, че определено ще успее да се справи сама.
Foursquare, за съжаление, не може да се похвали със същото. Редица слухове твърдят, че компанията води преговори за придобиване с корпорации като Apple, Microsoft и Yahoo. Това може и да не е вярно, тъй като наскоро Foursquare стартира собствена рекламна платформа.
Тя позволява на собствениците на бизнеси да се промотират в Explore секцията на Foursquare, без това да е натрапчиво за потребителите. Спонсорираните резултати се визуализират в жълто и осигуряват милиони импресии на собствениците си, особено в най-големите градове в света. Концепцията работи отлично в Ню Йорк и Сан Франциско. Foursquare обмисля постепенно разширяване на покритието, но не иска да избързва, тъй като все още изглажда някои подробности на рекламната си платформа.
А знаете ли, че Foursquare вече съдържа менюта на ресторанти?