От Twitter са правили тестове с нов дизайн, наподобяващ Facebook. Преди няколко месеца компанията обяви, че постоянно се правят тестове за различни промени, но те се провеждат върху определена група от хора. Този път промените в дизайна са изпробвани на страницата на редактор от Mashable и на негов колега от Time. Промените са засегнали основно споделянето на снимки, върху което паднал по-голям акцент. Това е интересно, тъй като, ако този дизайнът бъде наложен, това ще отдалечи социалната мрежа от сегашната й форма, която е концентрирана върху текста и която й придава индивидуалност.



Снимка @Mashable

 

Тестовият дизайн включва по-голяма профилна снимка, разположена в ляво, придружена на т.нар. "cover" снимка, върху която е поместен броят на туитове и последователите. The Verge описаха новия дизайн като „мозайка“, а профилът вече не е вертикален, а се доближава до Google+ и Facebook. Не е сигурно, че този дизайн ще бъде одобрен, но от Twitter обмислят да променят вертикалния дизайн на профилите. Това ще стане рано или късно.

Първа среща с Facebook Paper.

Тагове: