Когато става въпрос за прекрасните, смирени коледни празници, големите компании винаги са готови да разменят някой удар под кръста и директно да сравнят своите продукти с тези на конкуренцията. Разбира се, изтъквайки своите големи плюсове. Вчера станахме свидетели на леката атака на Microsoft към Samsung, а днес – на Amazon към Apple.
Рекламата започва с „Това е магическият нов iPad Air”, а ето как продължава...
Наистина думата „магически“ е често използвана от Apple. Дали няма да я патентоват скоро? Но защо от Amazon искат да ни убедят, че iPad Air е олицетворението на тази дума? Може би е защото искат да го опровергаят. Дисплеят на HDX има почти 1 млн. пиксела повече от този на iPad Air, а е и 20% по-лек от него. Накрая рекламата завършва с капитулацията на човека, представящ таблета на Apple - „Разбирам...“
Но какво всъщност разбираме? Всички се опитват да се сравняват с продуктите на Apple – Microsoft, Amazon, Nokia и Samsung. Въпросът е дали този тип реклами наистина ще убедят купувачите, че не трябва да се спрат на продукта на Apple? Или за много хора имат по-скоро обратния ефект. Не звучат ли малко като заяждане? Как мислите – бихте ли си кули продукт, базирайки се на тази реклама или ви се струва твърде дребнаво?