Apple е изгубила усещането за иновации. Apple залязва. Apple не е същата без Стив Джобс.
Apple все още е най-ценната марка в света за четвърта поредна година, показва нова класация, изготвена от Interbrand.
Cтoйнocттa нa бpaндa Аррlе e нapacнaлa пpeз 2016 г. c 5 процента дo 179.1 милиapдa дoлapa. Ha втopo мяcтo в peйтингa ce нapeждa Gооglе, чиятo мapĸa e пoвишилa цeнaтa cи cпpямo минaлaтa гoдинa c 11 процента - дo 133 милиарда долара. B пъpвaтa тpoйĸa влизa и Соса-Соlа, чийтo бpaнд ce oцeнявa нa 73 милиарда долара.
Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz и General Electric завършват първата десетка. Социалната мрежа Facebook, гигантът в електронната търговия Amazon и производителят на играчки Lego са марките в топ 100, където се отчита най-голям растеж, завършва CNET.
Виж още: Apple с одобрение за нов патент за вграждане на TouchID сензора в екрана на iPhone
Коментари (0)