Nubia е дъщерна марка на ZTE, която тази година се отличи с интересни модели, сред които е и Nubia Z9 – смартфон от висок клас с много тънка странична рамка от лявата и дясната страна на дисплея. В Китай моделът се превърна в успешно начинание, тъй като беше разпродаден за 10 минути, припомнят от Phonearena. Цената му е около 460 долара.

Днешната новина не е свързана с нов телефон от тази линия, а със сериозните намерения на ZTE към нея. Според Weibo китайският производител се е разделил с 2 млн. долара, за да стане собственик на домейна nubia.com. В момента с марката са свързани nubia.cn и nubia.com.cn, което според Phonearena е знак, че ZTE има амбиции да разшири присъствието на Nubia в САЩ и в други международни пазари.

Последното се подкрепя и от някои слухове, според които следващият смартфон от висок клас, Nubia 11, ще бъде представен едновременно в Китай и САЩ. Смартфонът ще разполага с 5.2-инчов дисплей с резолюция 2560x1440 пиксела, процесор Snapdragon 820, 4 GB RAM и 128 GB вътрешна памет. Сред останалите екстри е сензорът за пръстови отпечатъци и 20.7-мегапикселова камера, която ще се грижи потребителите да заснемат снимки с високо качество, а за селфитата ще могат да разчитат на 13 MP предна камера.

Да, наличието на домейна nubia.com има огромна логика, ако премиерата на Nubia 11 наистина се осъществи едновременно в САЩ и Китай. По този начин рекламирането ще стане по-лесно, а парите със сигурност ще са добре похарчени.

Смятате ли, че ZTE може да навлезе по-сериозно на пазара в САЩ?

Първата реклама на Samsung Galaxy A (2016): Защо използваме телефона за всичко, но не и да говорим по него?

 

Тагове: