Любимата ни онлайн платформа за пазаруване eBay обяви нова персонализирана функция за пазаруване, която дава предложения за продукти въз основа на интересите и хобитата на потребителите.

Подходящо наречена Interests/"Интереси", функцията е достъпна от днес на приложенията на eBay за Android и iOS в САЩ.

Накратко, потребителите се приканват да подчертаят любимите си дейности, стилове и т.н. и eBay ще направи предложения по съответния начин.

Функцията Interests се основава на структурните инвестиции на eBay през последните няколко години, тъй като компанията се стреми да обработи обширния си инвентарен продукт чрез автоматизация и да установи точно какво е налично и как всичко се отнася до други продукти на платформата. Това помага на eBay да идентифицира приликите между продуктите и да ги групира заедно, с което се избягва заливането на купувачите със стотици опции, които са основно идентични.

Тази най-нова инициатива цели да разбере какви неща харесва купувачът и след това да приспособи препоръките си към началната страница, подобно на Netflix и YouTube при избора на съдържание за основната ви страница на услугата.

Макар купувачите първоначално да ръководят препоръките на eBay, като отговарят на няколко въпроса, платформата ще използва тази информация, за да приложи своите категоризирани алгоритми и да разкрие неща, които бихте искали.

Тагове: