Google определено има известни търкания с европейските власи, които стриктно следят всеки ход на компанията. Един от най-интересните случаи през тази година е потребителското желание "да бъдеш забравен". Спомняме си и за проблемите, които имаше компанията във Франция и Германия.

Сега в опит да облекчи натиска върху интернет компанията, регулаторите, отговарящи за неприкосновеността на личния живот от различни европейски страни, са пуснали набор от насоки към Google.

Те очакват Google да започне да предоставя по-ясни причини, поради които тя събира данни за клиентите си - от YouTube, Gmail и Google Maps. Също така компанията трябва да позволи на потребителите си да знаят кога компанията възнамерява да споделя тази информация с трети страни.

През 2012 година Google реши да консолидира над 60 правила за поверителност в едно и комбинира информацията, която събира от своите популярни услуги. Американският гигант е готов да работи с властите на ЕС и скоро ще видим още резултати от това.

 

Виж още: Google инвестира 600 милиона евро в нов център за данни в Холандия