Facebook иска да позволи на рекламодателите да "достигат до мултикултурни аудитории с по-подходящи реклами". Компанията актуализира своите правила за рекламиране, за да бъдат те още по-категорични и рекламодателите да знаят кое ще се отчете като дискриминационно поведение в рекламата.

Facebook има партньорството с редица групи, които са ангажирани в конструктивния диалог по тези въпроси, включително Leadership Conference on Civil and Human Rights, the American Civil Liberties Union, the NAACP Legal Defense Fund, the National Fair Housing Alliance, the Center for Democracy & Technology, the Brookings Institution и Upturn.

„Очакваме с нетърпение да открием допълнителни начини за борба с дискриминацията, като същевременно увеличим възможностите и продължим нашия диалог с политици и лидери на граждански права за тези важни въпроси.“

 

Прочетете и това: Съд в Москва забрани работата на LinkedIn на територията на Русия