Тъй като разкритията около руските манипулации на американските президентски избори не спират, Facebook отчаяно търси как да прочисти социалната платформа от политически влияния, злонамерени реклами и други външни намеси, съобщава Slash Gear.
По-късно тази година Facebook ще започне да използва пощенски картички, изпратени по пощата на САЩ, за да проверява самоличността и локацията на лицата, които искат да купят реклама на сайта ѝ, свързана с американски избори, съобщи представител на компанията.
Проверката чрез пощенска картичка с код е най-новото усилие на Facebook да реагира на критиките от членове на американския политически елит, експерти по сигурността и групи за мониторинг на избори, според които компанията, наред с други социални медии е засякла със закъснение, а след това е реагирала бавно на употребата от Русия на техните платформи за разпространяване на разделящо обществото политическо съдържание и дезинформация.
Всяка пощенска картичка съдържа специфичен код и използването ѝ ще се изисква за рекламите, споменаващи конкретен кандидат за федерален пост в американската администрация. Изискването няма да важи за политически призиви и реклами, посветени на теми от обществено значение.
Това вероятно няма да реши всички проблеми, но изпращането на кодове по старомодната поща е най-ефективният метод, до който може да прибегне една технологична компания в дигиталната епоха, за да попречи на хора със злонамерени намерения да купуват реклами, представяйки се за някой друг.