Facebook Paper със сигурност ни впечатли – приложението, което в момента е налично само за iOS, е странен хибрид между агрегатор на новини, но и изцяло нов метод за достъп до социалната мрежа (прочете повече в „Първа среща с Facebook Paper“). Може би едно от странните неща, свързани с Paper, е неговото име. Да, Paper наистина звучи като нещо, което е твърде популярно, за да не е било използвано до този момент. Звучи, тъй като е – едно от най-добрите приложения за създаване на скици, дело на FiftyThree, носи същото име.
Paper
George Petschnigg, изпълнителен директор на FiftyThree, публикува отворено писмо, в което обсъжда съвпадението с имената: „От Facebook могат да приложат същото количество идеи, които са вложили в приложението, за да изградят собствена търговска марка“. В резултат на съвпадението на имената, George Petschnigg ще регистрира „Paper” като търговска марка, за да се избегнат допълнителни драми между двете компании. Facebook е една от компниите, която брани много срериозно своите търговски марки, така че можем да очакваме интересно развитие по този въпрос.
Instagram предупреждават: Без „Insta” и „Gram” в имената на чужди приложения.