 
                
            
            
        Мериса Мейер, вицепрезидент в Google, обяви, че скоро компанията ще започне тестове с постоянен сайдбар в търсачката си. Те няма да са публични и засега ще са достъпни за ограничен брой потребители.
Нововъведението е продиктувано от нуждата от повече контрол върху филтрирането на резултатите при търсене. През годините Google залагаше на изключително опростен интерфейс, но количеството информация, до която потребителите достигаха чрез търсачката, беше и все още е огромно и често объркващо. Досега ограничено предварително филтриране се осъществяваше чрез влизане в настройките за разширено търсене. С въвеждането на новата функционалност сортирането ще става по-бързо, по-лесно и по-ефективно.
Подобен сайдбар съществува в търсачката за изображения.
 
        
 
                
             
                
             
                
             
                
             
                 
                         
                         
                         
                 
                 
                 
                 
                     
                     
                     
                 
                 
                 
                         
                        