Възходът на китайската компания Huawei на пазара на смартфони е неоспорим и за относително кратко време тя се превърна в третия най-голям производител на телефони в света. Амбициите на компанията обаче са значително по-големи и тя вече гледа уверено към мащабно участие на отворения технологичен пазар.

В края на юли тази година Huawei Consumer Business Group обяви много добри финансови резултати за първата половина на 2016, които се дължат на нарастващата популярност на флагманите на бранда – Huawei P9, който беше лансиран тази година, както и Huawei Mate 8. За тях помагат и инвестициите в разработването на продуктови иновации и решенията, които доказват своята атрактивност не само за европейските потребители, но и за тези на глобално ниво. Компанията константно разраства каналите си на продажба и развива дистрибуторските си възможности. На конференцията, посветена на отворените пазари, експерти и партньори на Huawei споделиха своите наблюдения, а представители на компанията дискутираха продуктовата стратегия и стратегията за продажби. Бяха обсъдени и съвместните планове за следващата година.

Конференцията се проведе под мотото на откритостта, прозрачността, сътрудничеството и победата. Панелните дискусии бяха посветени на стратегията на Huawei, продуктовата стратегия на бранда и съвместната работа с оператори и бизнес партньори. Янмин Уанг дискутира както резултатите от продажбите, включително огромната популярност на P8 Lite в Полша, така и постиженията на марката – например това, че се класира на 50-о място в Топ 100 световни марки на BrandZ за 2016 г.
Huawei представи не само новите тенденции и стратегии, но и своите знания за разработването на крайни устройства. Освен регионалния изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group представители на партньорите ABC Data и Scandinavian Elkjop също споделиха експертното си мнение по време на конференцията.

Виж още: Huawei на IFA 2016: nova серия смартфони и таблетът MediaPad M3

Тагове: