Huawei e компания, която отбелязва сериозен възход на пазара на смартфони, и това е очевидно от данните за нейните продажби през миналата година. През 2016 г. компанията е продала с 30 процента повече телефони, отколкото предходната година.

Имайки предвид, че през миналата година продажбите на умни телефони отбелязаха минимален ръст на годишна база, растежът на Huawei е много впечатляващ. За съжаление на компанията обаче повишените продажби не се равняват автоматично на по-високи приходи и печалбата на бизнес подразделението на Huawei, в което влизат и телефоните, е 2 милиарда долара – с 10 процента по-малко от това, което компанията е изкарала през 2015 г.

Обикновено по-високите продажби водят до повече печалби и това, че в случая не е така, показва, че себестойността на телефоните на Huawei се увеличава. Все повече модели от среден и дори нисък клас получават функции, които бяха характерни само за скъпите модели телефони и това вдига тяхната цена.

Тези данни означават още, че Huawei се стреми не толкова към печалба, а към разширяване на пазарния си дял – нещо, което е много важно за компанията, ако тя иска да реализира амбицията си към 2021 г. да стане най-големият смартфон производител на света.  

Виж още: Moment стартираха нова Kickstarter кампания за финансиране на нов Battery Photo Case

Тагове: