Това няма да е първият път, когато WearOS се използва в луксозна носима джаджа, но Hublot Big Band e Premier League като нищо е най-декадентският модел от много години. Подобно на всяка бутикова марка, Hublot се прицелва в много конкретна група потенциални клиенти: звездите от английската Висша лига. От Hublot Big Band e Premier League ще бъдат произведени само 200 бройки и при цена от 4200 лири и едва ли ще има голяма опашка.

Въпреки високата цена Hublot Big Band e Premier League има остарелия Snapdragon Wear 3100, само 1 GB RAM памет и 300 mAh батерия, която се зарежда за 2 часа и половина. Дисплеят е 1.21 инча с резолюция 390 х 390.

Голямата екстра идва под формата на т.нар. Match Mode, който ще показва съставите, резултат и дори решенията на VAR в реално време. Нарочно приложение ще допълва свързаната с футболните срещи информация.

Hublot ще предостави вариант на Big Band e Premier League и на съдиите в шампионата, който ще бъде по-лек и ще има технология за засичане дали топката е преминала голлинията.

Зa да убеди бъдещите купувачи, че Hublot Big Band e Premier League си заслужава, компанията е привлякла за неговата реклама треньора на Тотнъм Жозе Моуриньо и легендата на Висшата лига Алан Шиърър.   

Снимка: Hublot

Виж още: Adidas vs. Nike – изкуствен интелект vs робот