След като отчете слаби продажби на iPad за последното тримесечие, Apple се опитва да превърне таблета в нещо готино. По време на церемонията по връчването на 57-ите Grammy Awards снощи, компанията пусна най-новата си реклама. В нея шведката Elliphant си партнира с The Gaslamp Killer за All or Nothing ремикс на британския продуцент Riton. Видеото с продължителност 60 секунди напомня за реклама на Beats и е коренно различно от обичайните iPad реклами в последните години.

В последното тримесечие Apple отчита 21.4 млн. продадени iPad таблета, което е рязък спад спрямо миналогодишните 26 млн. таблета. Видеото е продуцирано от Apple и TBWA, като е снимано изцяло с iPad Air 2. Цената на излъчването му е била около 2 млн. долара.

Вижте и катастрофалния хип-хоп в чест на HTC.

Тагове: