Няма съмнение, че разходите за дигитални покупки по време на пандемията са високи и сега маркетинговата компания Sensor Tower разкрива, че iPhone потребителите наистина са харчили повече от всякога в екосистемата на Apple. Притежателите на iPhone в САЩ са похарчили средно 138 долара за приложения през 2020 г., което е с 38 процента повее от предната година.

Проучването обхваща направените през iPhone както покупки на цели приложения, така и микротранзакциите в тях. В него не влизат разплащателните данни за приложенията за услуги като тези на Amazon и Uber.

През 2018 г. средните разходи за приложения в САЩ са били 79 долара, като тази цифра е скочила на 100 долара през 2019 г. и сега е достигнала 138 долара. Най-голям е растежът в категорията на мобилни игри – от 53 долара през 2019 г. на 76 долара през 2020 г. Това е нормално, защото покрай пандемията повече хора са инвестирали в развлекателни опции, които включват игри и стрийминг услуги. Sensor Tower счита, че разходите за приложения тази година няма да бъдат толкова значителни, колкото през 2020 г., тъй като някои хора се завръщат към нормалното си ежедневие.

Независимо от това за Q1 2021 Apple вече отчете приходи от 15.7 милиарда долара от услуги, като в тази категория влизат App Store, Apple Music и iCloud.

Снимка: Apple

Виж още: Huawei навлиза в премиум аудио сегмента в България