Макар че McDonald's Japan и в миналото е подготвял анимирани реклами, този път компанията се възползва от революцията на изкуствения интелект. Гигантът в сферата на бързото хранене наскоро представи първата си реклама, генерирана от изкуствен интелект - странен и запомнящ се склип, който акцентира върху емблематичните пържени картофи.
Създаден в партньорство с твореца с изкуствен интелект Каку Дроп и компанията Luma Labs, видеоклипът показва генерирани от изкуствен интелект жени, позиращи с пържени картофи, на фона на забързан кавър на класическото музикално произведение „Кармен“, посветен на McDonald's.
16-секундният клип, пуснат миналия месец, имаше за цел да примами зрителите да се възползват от ограничената оферта на McDonald's от 250 йени за порция пържени картофи.
И така, какво точно означава да имаш реклама, генерирана от изкуствен интелект?
В този случай това означава, че последната рекламна кампания на McDonald's Japan не е създадена от традиционен екип от сценаристи, режисьори и редактори. Вместо това творческият процес беше поверен на изкуствен интелект, задвижван от иновативната технология на LumaLabsAI. LumaLabsAI е известна с това, че разширява границите на възможностите на изкуствения интелект и този път със сигурност е надминала себе си. Анализирайки планини от данни, включително предпочитанията на клиентите, предишни успешни рекламни кампании и дори тенденциите в социалните медии, LumaLabsAI изработи реклама, която е съобразена с японския пазар. Резултатът? Свежа, завладяваща и леко странна реклама, която улавя същността на McDonald's Япония по начин, който не е виждан досега.
Снимка: Unsplash/McDonalds