Разходите за мобилен маркетинг в iOS са паднали със 7 процента през май, но в същия месец тези за Android са се увеличили с цели 28 процента.

Това е заключението на анализаторската компания Fiksu DSP, която събира и коментира статистически данни за поведението на потребителите на мобилни операционни системи.

Все по-ефективни стават видео кампаниите, насочени към правилните мобилни потребители, твърди още Fiksu DSP. На свой ред това позволява на разработчиците да максимизират плащанията на потребителите - или с други думи да измъкват повече пари от тях.

"Хората реагират все повече на визуални и завладяващи реклами и изживявания и някои мобилни приложения се възползват по идеален начин от това", коментира компанията.

"iOS бе златният стандарт за мобилния маркетинг, но сега рекламодателите почват да оценяват Android все повече", се казва още в доклада.