LinkedIn, платформата, която със сигурност не всеки свързва със забавление, скоро може да предложи игри, базирани на пъзели, за да даде на потребителите си нещо за правене, освен да създават мрежи от работни познанства.
Изследователят на приложения Нима Оуджи публикува серия от скрийншоти в X този уикенд, показващи някои от игрите, по които LinkedIn работи, а след това компанията потвърди плана пред TechCrunch. Съобщава се, че резултатите на служителите ще влияят на това как компаниите, за които работят, се класират в игрите.
Заглавията, по които LinkedIn работи до момента, включват Queens, Inference и Crossclimb. LinkedIn предостави на изданието някои по-нови изображения на игрите, но за всички, които просто с нетърпение очакват тяхното пускане, все още няма график кога ще бъдат пуснати. Не е ясно дали игрите ще бъдат достъпни изцяло за безплатните потребители, или ще бъдат запазени за платените абонати на LinkedIn.
Подобно решение следва сходна идея на Netflix, в рамките на която стрийминг платформата разнообрази каталога си с мобилни заглавия, макар в нейния случай да става въпрос за по-утвърдени игри, които вече са налични за други системи.
Снимка: Unsplash
Виж още: Група ученици сглобиха най-малкия хуманоиден робот в света (ВИДЕО)