От години Apple е доминиращо име, що се отнася до лоялността към марката. Нови данни от маркетинговата компания Consumer Intelligence Research Partners показват, че феновете на Apple продължават да са верни на марката и цели 90 процента от купувачите на iPhone остават с Apple.

Съгласно дефиницията на анализа за лоялност това е процентът от купуващите нов iPhone, чийто предишен смартфон също е бил от Apple. За последните три години този процент се задържа около 90 и не показва признаци на спад.

Любопитно е, че на пръв поглед лоялността към марката в света на Android е по-малка, защото в тази екосистема е по-лесно да смениш производителя на телефона си. В същото време общата лоялност към Android също остава около 90 процента, което за пореден път демонстрира старата истина, че с годините потребителите не обичат да сменят едната платформа с друга.

При Android производителите Samsung има най-високата лоялност като 2/3 от купувачите на нови техни телефони са притежавали непосредствено преди това модел на Samsung. На другия полюс са LG и Motorоla, лоялността към които е под 10 процента за последните три години.   

Снимка: Apple

Виж още: Tesla Cyberquad ще бъде най-безопасното ATV в света

 

Тагове: