Facebook е най-популярната социална мрежа в света. Тя реално дефинира и разпространи понятието към широката публика. Днес компанията се оценява на над 300 млрд. щатски долара, а потребителите й са над 1 млрд.
Днес се появи интересна информация, според която през 2004 г. социалната мрежа е търсила начини да привлече капитал и се е обърнала към тогавашния гигант MySpace, който отказва да я купи не веднъж, а цели два пъти. Този случай изключително много напомня на случая с Yahoo и Google.
Тогава създателят на Facebook Марк Зукърбърг се среща с изпълнителния директор на MySpace Крис ДеВолф, за да обсъди възможностите за сливане на двете компании. Офертата на Зукърбърг е била MySpace да купи компанията за 75 млн. долара. Отговорът е бил "не".
Над година по-късно, след като News Corp плати 580 млн. долара за MySpace, двата шефа на социалните мрежи се срещат отново и този път Зукърбъг се предлага за 750 млн. долара. ДеВолф отново отказва.
Неспособността на шефа на MySpace да види потенциала на Facebook, както всички знаем, доведе до абсолютния крах на бившия гигант, в следствие от развитието на компанията на Марк Зукърбъг.
Прочетете: Facebook тества функция, която в реално време ще показва кой пише коментари