Няма никакво съмнение, че в момента пазарът на персонални компютри не е много печеливш. А за Intel това е реален проблем.

Именно заради това Intel стартира рекламна кампания, наречена "Experience Amazing", в която компютрите са само една част от голямата картина на технологичния гигант. Това няма да ви изненада, ако сте проследили CES 2016. Много от нещата, които Intel показаха на технологичното шоу, бяха далеч от персонални компютри, като например високотехнологична рокля, робот помощник и интелигентна каска за виртуална реалност.

Въпреки че компанията имаше сравнително розово четвърто тримесечие на 2015 г., като цяло бизнесът не е в цветущото си състояние. Бизнесът с процесорите на Intel и центровете за данни на компанията бележат спад, тъй като хората избягват чести PC ъпгрейди в полза на смартфоните и таблетите. И ако компанията не актуализира своя публичен образ, тя рискува да се изправи пред доста неприятна реалност и да попадне в списъка на бавно залязващите технологични гиганти.

 

 

Прочетете още: Samsung започва масово производство на ново поколение DRAM памет - базирана на HBM2 

Тагове: