Китайската компания OnePlus е известна със своята нестандартна маркетингова стратегия, но тази случка не е рекламен ход, а историята на един неосъществен продукт.

Оказва се, че тя практически е създала собствен умен часовник, след което се е отказала от него, преди да го пусне на пазара, съобщава Trusted Reviews.

"Завършихме дизайна му, но въпреки това решихме да се откажем. Трябва да бъдем по-фокусирани в дейността си", обяснява решението шефът на OnePlus Пийт Лау.

Това не е първата джаджа, която OnePlus замисля, но не реализира до край. Още през 2014 г. китайците работят по фитнес тракер и планират да го пуснат на пазара, но буквално месец преди премиерата се отказват. Причината - компанията отново иска да се съсредоточи върху "най-силните си страни", или производството на смартфони.

Виж още: Xiaomi Mi Band 2 е фитнес гривна с OLED екран, издръжлива батерия и цена 20 долара