Ако има един извод, който се налага от актуалния анализ на пазара на носими джаджи, направен от маркетинговата компания IDC, това е че Fitbit продължава да се бори. Въпреки очакванията, че големите имена в технологичния бизнес ще доминират и в този сегмент, както правят това при смартфоните, със своите 24.5 процента пазарен дял именно Fitbit си остава водещото име и през първото тримесечие на 2016 г.

Китайската Xiaomi се нарежда веднага след това, изпреварвайки Apple за второто място с дял от 19 процента, докато на гиганта от Купертино, щата Калифорния, остава да затвори челната тройка по пазарен дял със 7.5 процента.

За изминалото тримесечие различните компании са продали общо 19.7 милиона носими джаджи, което е увеличение с цели 67.2 процента спрямо онези 11.8 милиона бройки, продадени през Q1 2015.

Тъй като това е един все още млад пазар, топ играчите на него променят местата си често, докато най-сетне се утвърдят основните лидери.

Виж още: Starbreeze и Acer ще си партнират за развитие на очилата за виртуална реалност StarVR