Постепенното въвеждане от Facebook за незабавните статии (Instant Articles) е на път да се ускори. Компанията заяви, че от 12 април всички издатели ще бъдат в състояние да създават незабавни статии, използвайки новия формат. Този ход съвпада с предстоящата F8 конференция за разработчици. Това най-вероятно се прави, за да се даде възможност и на по-малките издатели на съдържание да са конкурентни и да не губят предимство пред големите играчи в този бранш.

Instant Articles работи вътре в приложението на Facebook, като позволява по-бързо зареждане на традиционните връзки в новинарския поток. Издателите правят пари от продажбата на реклами вътре в тези статии или като позволяват на Facebook да прави това в замяна на 30 процента от приходите.

Instant Articles стартира с малък брой издатели, но скоро ще се включат стотици нови. "Нашата цел е да направим Instant Articles достъпни за всички, независимо дали сте BuzzFeed, New York Times или сте местен вестник или малък блог", казва Джош Робъртс, продуктов мениджър на Instant Articles.

Както може би сте забелязали, незабавните статии са отбелязани в новинарския ви поток със светкавица, която илюстрира наличието на този формат.

Интересно би било да видим,;( какво ще направят издателските платформи WordPress, Medium или Tumblr с Instant Articles.

 

Прочетете и това: Книгата "Тайната история на Туин Пийкс" с официална дата на излизане - 18 октомври 2016 г.

Тагове: