Pinterest представи Lens, нов инструмент за визуално търсене, който използва машинно обучение, за да открива обекти в реалния свят и да ги свързва с елементите на услугата. Lens в момента е в бета-версия и работи в мобилното приложение на Pinterest за iOS и Android в САЩ.

Мислете за това като за Shazam за предмети. Насочете камерата на Pinterest към храни, мебели, обувки, часовници или дори нощното небе, и ще получите резултати, които приложението е счело за свързани с реалния обект.

Lens е изградено върху основната визуална технология за търсене, която Pinterest въведе през ноември 2015 година. Компанията представи и друг инструмент, наречен Shop the Look, който идентифицира предметите в pin-овете и ви предлага връзки, за да осъществите покупка.

От Pinterest казват, че Shop the Look използва комбинация от машинно обучение и селектиране на продукти от реални хора. В момента марките, които са на разположение, включват CB2, Macy’s, Target, Neiman Marcus и Wayfair.

 

 

 

Прочетете и това: Microsoft започна да тества Touch Bar поддръжката за Word, PowerPoint, Excel и Outlook 

Оцени:
Рейтинг: 4
Най-четени
Всички

97% от потребителите се чувстват по-продуктивни, след като заменят Windows с Mac

288 | 22.06.2019
Още от Tech

Huawei nova 5 е нов триумф за средния клас

79 | Преди 21 ч.