Платформата за видео конференции Zoom приключи изключително успешно второ тримесечие с 663 милиона долара приходи в сравнение със само 145 милиона година по-рано. Сега Zoom има над 370 000 корпоративни клиенти с повече от 10 служители, което е увеличение с 458 процента на годишна база.
Разбира се, според Zoom това се дължи преди всичко на възможността на платформата да свързва хората по цял свят. Във финансовия отчет, естествено, не се споменава нищо за глобалната пандемия, която удобно дойде в най-добрия за китайската компания момент.
Сред най-новите клиенти на Zoom са дори петролният гигант ExxonMobil и гейм издателят Activision Blizzard. 2020 г. продължава да изглежда все по-успешна за Zoom, след като през Q1 нейните приходи скочиха със 170 процента до 328 милиона долара. В резултат Zoom очаква приходи от 2.39 милиарда долара за настоящата си фискална година.
Всичко това идва на фона на продължаващи обвинения за сигурността на данните през Zoom, включително и лъжите, че видео чатовете са напълно криптирани, когато не са.
Миналата седмица Zoom претърпя и голяма авария, която извади платформата от действие за няколко часа.
Снимка: shutterstock
Виж още: Apple Car Key – как работи и кога ще може да го използвате