2022-ра e Годината на тигъра и изглежда, че Samsung ще използва това за вдъхновение за своя нов план за борба срещу Apple на пазара в Северна Америка.
Медиите в Южна Корея съобщават за среща на 40 високопоставени служители на Samsung в Лас Вегас, малко преди началото на CES 2022, на която да дискутират смартфон стратегията на гиганта за тази година. Новият план символично е наречен Tiger, защото основните положения в стратегията започват с всяка буква от думата.
В стратегията се говори за постигането на първо място във всички смартфон категории, включително и флагманите, както и максимално намаляване на разликата с Apple. В допълнение Samsung се готви да заложи на разширено присъствие на допълнителни аксесоари, като например предлагането безжични слушалки, и в края на 2022 г. да отчете една рекордна за компанията година.
„Нашата визия за мобилния бизнес е да не бъдем просто продавачи на смартфони, а компания за интелигенти устройства. Няма да бъдем технологична марка, а обичана от младите поколения марка, която предлага иновативни изживявания“, твърди едно от изявленията по време на срещата на Samsung.
Ако иска да изпълни тази стратегия, Samsung със сигурност ще трябва да увеличи темпото. При всички положения постигането на рекордни продажби и успешното настигане на Apple минават през преодоляване на кризата с глобалния недостиг на компоненти.
Снимка: Samsung
Виж още: Galaxy S21 FE 5G: смартфон от най-висок клас за всички фенове на марката