На четирите iPhone 12 модела се падат 61 процента от всички iPhone продажби в САЩ по време на първото тримесечие на 2021 г., показва проучване на маркетинговата компания Consumer Intelligence Research Partners.
Както е обичайно, групата се води от обикновения iPhone 12. През същия период миналата година iPhone 11 също доминираше и на него се падаха 1/3 от продажбите. Още по-рано неговият предшественик iPhone XR също беше водещ за времето си.
Преминавайки към другите членове на семейството iPhone 12, на второ място е iPhone 12 Pro Max, следван от iPhone 12 Pro, а последен идва непопулярният iPhone 12 Mini. Той така и не намери своята ниша и е с най-малки продажби от актуалната серия – по-малки дори от тези на iPhone SE, чийто дял също върви само надолу. Интересно е, че iPhone XR, който струва колкото iPhone SE, но има по-голям екран и батерия, всъщност си е върнал част от пазарния дял през последното тримесечие.
iPhone 11 обаче се завръща по още по-впечатляващ начин и на него се падат 24 процента от iPhone продажбите за периода януари – март.
След като потребителското внимание се насочва към по-старите и достъпни iPhone модели, средната пазарна цена също пада от 873 долара до 847 долара през март.
Снимка: GSM Arena
Виж още: Броят приложения в Huawei AppGallery е нараснал почти двойно за 1 година