BlackBerry обявиха, че бордът на директорите е формирал „специален комитет“, който ще търси „стратегически варианти“, с които да подпомогнат растежа на стойността на компанията – една от опциите е продажба на BlackBerry. Друг вариант е партньорство с друга компания, но не се споменават имена. Това не е първият случай, в който компанията обмисля различни стратегии, за да бъде конкурентна на пазара за смартфони. В началото на 2012 BlackBerry се допитаха до Goldman Sachs, за да оценят възможностите пред компанията, а миналия юни проведоха проучване за евентуална продажба на бизнеса с мобилни телефони.

 

Много неща се случиха за една година – BlackBerry 10 OS бе пусната през 2013, но новата операционна система не успява да вдигне компанията...до този момент. Пазарният дял на BlackBerry при операционните системи е 2,9% (IDC) – доминацията на Android и положителното развитие на Windows Phone „отчупват“ по малко от BlackBerry.

 

Възможно е този „специален комитет“ да не доведе до продажба, но по всички личи, че компанията е много сериозна и търси насоки за по-благоприятно развитие.

Тагове: