Vivo е име, което се наложи в последната година на смартфон пазара като интересна и иновативна алтернатива. Очевидно достатъчно потребители в Европа са проявили интерес към марката, защото китайският производител обяви официалното си навлизане на пазара на Стария континент.

На онлайн събитие, излъчено пряко от Дюселдорф, vivo разкри първия си изцяло европейски каталог от модели начело с Vivo Х51 5G. Флагманът е идентичен на съществуващия Vivo Х50 Prо, който впечатлява с възможностите си за мобилна фотография, с разликата, че софтуерът му е модифициран специално за европейския пазар. Освен него компанията предложи още няколко модела от среден клас, както и два модела безжични слушалки с Google Assitant, единият от които има шумоизолиране с изкуствен интелект.

В анонса си Vivo обяви още, че европейският дебют на компанията е базиран на значителни проучвания, включително и на интервюта с 9000 потребители. В момента Vivo е на 6-о място по пазарен дял в света и като другите китайски производители компанията гледа на Европа като на пазар, обещаващ още по-голям растеж. 

Снимка: Vivo

Виж още: Каква операционна система се използва в Космоса?

 

Тагове: