Холивудската звезда Робърт Дауни-младши е лицето на OnePlus от известно време и актьорът закономерно участва в новата реклама на актуалния OnePlus 8T. Тя стартира с възможностите на новата warp Charge 65 технология и продължава към достойнствата на камерата и екрана.

Части от видеото са заснети със самия OnePlus 8T като начин да се похвали основната 48 МР камера и 16 МР ултрашироките камери. Снимането на видео също получава внимание с акцент върху стабилизацията на образа и 4К/60 режима.

Рекламата не пропуска 120 Hz дисплея, който е един от основните ъпгрейди спрямо стандартния OnePlus 8. Интересно е обаче, че винаги активният дисплей не е споменат в рекламата, въпреки че OnePlus 8T е първият телефон на компанията, който го има.

Говорейки за реклами, OnePlus обяви, че си партнира още  с полското студио CD Projekt RED, за да създаде лимитирана тематична версия на OnePlus 8T, посветена на предстоящия екшън Cyberpunk 2077. Този модел ще има тематични аксесоари и други екстри, вдъхновени от дългоочакваната игра.  

OnePlus 8T 2077 ще бъде наличен за прeдварителна поръчка от 4 ноември, или две седмици преди самото заглавие да излезе на пазара за РС и конзоли.

Снимка: OnePlus

Виж още: YouTube премахва потребителските субтитри