Huawei стартира нова социална кампания под името #AddictedToYou с основна цел да насочи вниманието ни към изграждането на здрави и позитивни връзки с важните за нас хора и към ролята на смартфона в сложния свят на днешните комуникации. #AddictedToYou се организира по повод Свети Валентин в цяла Централна и Източна Европа, както и в Скандинавския регион.
Интересно е, че Huawei започва кампанията с проучване в 12 държави от региона, сред които е и България. Целта му е да разбере как хората използват смартфоните си, когато изразяват чувствата си, както и какво по време и важност място в живота им заема това устройство.
Проучването, което в свободен превод на български може да се нарече „Разумни взаимоотношения“ (в оригинал Smart(phones) Relationships), е проведено от агенцията IPSOS в 12 държави (Австрия, България, Хърватска, Чехия, Дания, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словения и Турция). То очаквано и недвусмислено показва, че мобилните устройства са важен елемент на съвременния живот. Но докато голям брой от отговорилите казват, че носят телефоните си навсякъде, включително в спалнята и тоалетната, мнозинството се съгласява, че близките ни хора са много по-важни от технологиите. Това послание заляга и в основата на кампанията на Huawei, която признава значението на смартфоните в ежедневието ни и в същото време вдъхновява потребителите да прекарват време заедно, предизвиквайки разговор за това как използваме телефоните си.
Паралелно със старта на кампанията, посветена на разумните комуникации, на нашия пазар ще се появи моделът Huawei P Smart с новия EMUI 8.0 интерфейс, FullView дисплей, ексклузивен Face Beauty алгоритъм, снимане чрез жестове и много други атрактивни функции на разумна цена.