Ако продавате нещо по eBay, вероятно е добра идея да обърнете малко повече внимание на езика, който използвате, съветва Tech Radar. Учени от Университета на Бирмингам са изследвали над 68 000 обяви за различни неща на територията на Великобритания и са направили изводи за това, как описанието може да повлияе на интереса към отделните оферти.

Така например описаните като "оригинални" парфюми се продават средно за 21 лири, докато "автентичните" изкарват 34 лири. Часовник, описан като "издръжлив", се продава с до 50 процента повече от такъв, който е описан с "издръжливост", въпреки че разликата в думите е минимална. Без изненада думи като Apple и Retina също продават по-добре, което е свързано с популярността на марката. На другия полюс са думи като "дефект" и "недостатъчно", които попадат в категорията на продуктите с ниска стойност и отблъскват потенциалните клиенти. Граматическите грешки от всякакъв тип също са сериозна преграда за продажба.

Що се отнася до автомобилите, там особено негативно значение имал терминът "втора ръка".

"Хората с лекота купуват малки продукти като книги или DVD дискове, които са описани като "втора ръка", но когато става въпрос за коли, изразът носи истинска стигма", коментира Андрю Кихоу, който е един от участниците в проекта.

В рамките на проучването са били анализирани 15 милиона думи в обяви за 70-дневен период.

Виж още: Google Play Store вече ви показва кога дадено приложения или игра съдържа реклами

Тагове: